Jumaat, 23 Julai 2010

PRODUK TEKNOLOGI SAINTIFIK GELOMBANG OTAK

PRODUK TEKNOLOGI SAINTIFIK GELOMBANG OTAK
"ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE MAGNET PENARIK IKAN LUARBIASA"
PENGENALAN

Teknik menangkap ikan yang beragam dari dulu hingga zaman moden memancing merupakan cara menangkap ikan yang masih tetap bertahan dan banyak digemari orang. Selain tekniknya klasik juga sudah menjadi bahagian dari hobbi. Memancing sudah dikenal oleh peradaban manusia sejak zaman dahulu sekitar ribuan tahun yang lalu. Aktiviti ini dibuktikan dengan ditemukannya peninggalan-peninggalan arkeologi bahawa aktiviti penangkapan ikan sudah ada sejak zaman dulu.

Memancing atau dalam bahasa inggerisnya disebut fishing secara luas adalah kegiatan yang dapat dijadikan suatu mata pencarian (pekerjaan), ada juga menjadikannya suatu hobbi, bahkan menjadikannya suatu olahraga luar rumah (outhouse) .

Namun dalam praktek untuk mendapatkan hasil buruannya, tidak semua kegiatan memancing ikan selalu membuahkan hasil seekor ikan. kerana memancing ikan dapat juga dijadikan suatu teknik dalam melatih kesabaran jiwa dan melatih kenikmatan menenangkan fikiran dalam kesunyian.

Bagi sebahagian orang yang menjadikan memancing bukan suatu hobbi tetapi keperluan, tentu sangat berharap agar umpan yang berada dimata kail cepat dilahap ikan agar mendapatkan hasil buruan yang banyak. Untuk itu diperlukan umpan yang tepat serta teknik memancing yang luar biasa.

Leluhur kita dahulu dalam hal mancing memancing ternyata memiliki teknik luar biasa tidak kalah hebatnya dengan orang sekarang dalam upaya menangkap ikan dengan sebuah kail (pancing). teknik yang luar biasa (bertuah) dimulai dari pemilihan joran (tongkat memancing) yang bermutu, lalu umpan yang mengandung magnet (magnet) atau kekuatan ghaib.Untuk ini anda boleh mengikuti program keilmuan Memancing Ikan Anugerah Agung sebagai sarana pengisian joran dan pengisian umpan ikan agar joran atau umpan ikan memiliki magnet penarik ikan. Dapat juga untuk sarana pengisian jaring, lukah (bubu) dan sebagainya yang berhubungan dengan penangkapan ikan.
Seiring dengan kemajuan Teknologi,Anugerah Agung telah mengeluarkan produk terbaru dan istimewa iaitu Anugerah Agung Brainwave Magnet Penarik Ikan Luarbiasa dikhususkan untuk kaki pancing.

Dengan Program Anugerah Agung Brainwave Magnet Penarik Ikan Luarbiasa ini Insya Allah anda di program untuk menjadi "Magnet menarik Ikan yang dahsyat luarbiasa" dengan Sangat Cepat, Bahkan Banyak Keajaiban Lain Akan Mengikutinya Secara Automatik sbb :

* Selalu Mendapat ikan besar
*Ikan suka makan umpan pancing anda
*Selalu menang pertandingan memancing,menjuarai pertandingan
*Sering mendapat ikan dalam jumlah yang banyak dan luarbiasa
*Anda akan merasakan sering beruntung dalam setiap langkah
* Anda akan menemukan potensi besar yang ternyata dimiliki
* Menemukan Peluang Usaha Terdahsyat Dalam Bawah Sedar sendiri
* Meraih Impian TerBesar Fikiran kita

Wow, Banyak Sekali ...

Memang Inilah Kedahsyatan Teknik Kekuatan Minda Bawah Sedar, Anda Benar-Benar Akan Berubah, Nikmati Saja ...

Sangat Ilmiah, Logik, Masuk Akal, Halal, Sangat Mudah & Sangat Cepat Hasilnya...

Untuk mengetahui tentang Teknologi Saintifik Gelombang Otak(Brainwave) dengan lebih mendalam,anda boleh melayari blog saya-http://teknologisaintifikminda.blogspot.com,anda akan mendapat penjelasan yang panjang lebar dan sangat lengkap dalam blog tersebut.Sangat rugi tidak memiliki teknologi brainwave ini,Produk Anugerah Agung Brainwave Magnet Penarik Ikan Luarbiasa satu-satunya dan tiada yang serupa,anda tidak akan menjumpai brainwave seperti ini ditempat lain,hanya boleh diperolehi di Anugerah Agung Spiritual Development Centre.

HARGA PRODUK:RM500

Tiada ulasan:

Catat Ulasan